Translate

Sunday, June 1, 2014

حوارات الانتخابات الرئاسية

حوارات
#الانتخابات_الرئاسية 
*ايه ياعم ,هتنتخب مين للرئااسة؟؟
**مش هانتخب حد ,أنا مقاطع
*ليه يا عم بس ؟؟ بلاش السلبية دي و خليك ايجابي 
**ألاقي تاكسي معدي , أوقفه " المطار يا ريس " . أسافر في أول رحلة طالعة أمركا الجنوبية و تحديدا عند نهر الأمازون, أصطاد سمكة الانقليس الرعاد اللي بتنتج فرق جهد قدره 600 فولت تقريبا وهو كاف لشل حركة انسان.
أطلع بعديها على طول على الولايات المتحدة الأمريكية , أروح للفنان العالمي#Vin_Diesel
الراجل ده عنده نظرة أقبل ما يضرب أي حد أو يزعل منه تحس انه هايرجع عليه و في نفس الوقت بتبقى مرعبة و في بعدها غباوة بتحصل" أطلب منه انه يعلمها لي,يرفض أطلعله الانقليس و استفزه بيه " طبعا ده مش هايتكهرب من الحاجات دي " يقوم مديني النظرة اياها و يتغابى عليا , أتعالج في المستشفى 6 شهور , و أتعلم فيهم أم النظرة دي .

أطلع بعديها على اليابان عدل عند أستاذ الصفعة العظيمة المزدوجة اسمه" -Yomoto Kafakawa" 日本人の氏名سر الصفعة دي انك بتاخدها بالجوز بتورم وشك شويتين " خدودك بتدلدل" و بعد أول 5 كلمات بالضبط هتموت, أطلب منه يعلمها لي يرفض أديله النظرة اياها ,, يندهش ,, يقوللي انتا جاي من طرف Vin ,,بنفس النظرة أهزله راسي من فوق لتحت , بعد 6 شهور أتقن الصفعة , و أبقى طخين من أكل الرز و خدودي مدلدلة " محدش بيتعلمها بالساهل" .

أرجع مصر , أوصل المطار , أوقف تاكسي أروح ل #زيزو_نتانة" طبعا صور السيسي متعلقة في كل حتة" أضرب كبدة و سجق و أرجع للراجل ألاقيه بيقطع العيش أربع تربع ودي بقت شغلانته , يصعب عليا ,
**أقوله : شفت الايجابية ودتك فين ؟
*يقوللي : تسلم الأيادي
** أبص له النظرة اياها , يتخض,و يبل هدومه و يرجع لورا ,أخد منه رغيفين عيش مش متقطعين و أتهمه بالتبذير ,على ما الشرطة توصل أهريه الصفعة المزدوجة و كهربا بالأنقليس و أرجع عليه كل الكبدة و السجق اللي في بطني .
أول ما يفوق يلاقي نفسه في البوكس, الشرطة قابضة عليه و خدوده مدلدلة و ريحته و حشه
*يقول: أنا بريء, أنل بريء , أنا ب....و مايكملش سادس كلمة
و يموت أعفن موته 

أبص بعدها للسما , و أنا ماسك الانقليس ,,ألاقي تنين مجنح جاي من قصة تانية و مولع فينا كلنا

No comments: